åhååå...

världens jävla deppväder ute. 100% otaggad att kliva upp ur sängen.

igår var det en lång dag. var och röstade och kände mig vuxen sedan drog jag in till stan och joinade min man när han blev pinad i gaddarstolen. 4 timmar eller nå sånt satt jag rakt upp och ner och moffa godis, läste bok och spela spel på el telefono. köpte lunch och tog ut pengar.

denhär dagen börjar inte bra alls........
praktiken går åt helvete och nu fick vi de GLADA nyheterna att vi måste ha mediarelaterat båda perioderna.
någon som har ett rep och låna ut?

just nu vill jag bara att de ska bli november så jag kan sätta mig på planet och flyga till andra sidan jorden. kina känns väldigt långt borta just nu och det är nu som jag behöver det som mest! äta god mat, shoppa sönder och bara chilla runt. åhååå.....

nej måste göra klart min uppgift nu

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0