dont you worry about a thing

vi fick sovmorgon idag bara för att vi varit så duktiga med våran debatt. de är ju väldans bra tycker jag. dock har jag inte fått sova min sovmorgon. man ska inte sova hemma hos familjen rönnevall om man vill sova ut!

jaha, idag är det torsdag minsann.. det betyder att det är fredag imorgon och det är ju bara lovley.
har bara en lektion idag och sedan far jag hem för att åka ut till olls.
han kändes inte alls fräsch i tisdags när jag var där så hoppas han känns bättre idag.

funderar på om jag kanske ska ta och gå ner och äta frukost så man hinner göra det i lungn och ro innan man börjar stressa sönder. låter rätt bra tycker jag.
kanske åker ner en och en annan glassbit från min b&j :m

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0