måndaggggg

åhåå ett tag sen jag skrev vah??
helgen har varit riktigt chillig. vart lite halvparty i lördags tillsammans med gammla vänner, haha säger bara sophie! vart kanske lite mycket av de goda eller?

igår var också en chillig dag.
jag och alicia cykla runt halva hallsta kändes det som.
for förbi pappsen som inte var hemma och busa lite med angie. hon ser ut som en köttbulle, en radig köttbulle.
cykla ut till min olleman sen och vi tog en liten svängom ut på gräsvägarna. tjohej vad han inte ville alls som jag ville. jag hade inga armar kvar efteråt. han var super glad och benen sprätte åt alla håll och kanter!

sitter i da schule nu och latar mig.
vi har skolfoto idag och det är alltid lika smickrande. tänk att man alltid ska ha en bad hair day varje jävla jäkla gång man ska ta skolfoto? sick.
vahettere imorgon! imorgon ska jag klippa av mig mitt hår............
jag får ångest varje gång jag tänker påt. MINST 80% procent av håret kommer åka av, ba sådär! buhuu....
aja, de växer ut igen iallafall och jag kommer nog se ut som en 5 åring för ett tag framöver.

jaha, nehe. kanske ska börja med min psykologiuppgift som ska vara klar på onsdag. kanske.. eller?

puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0