smidig tjej

var verkligen snoooooooorkallt imorse när klockan ringde. emil skulle bestämt sova med öppet fönster inatt så det resulterade att rummet var som istiden.  
morgonen blev väldigt mycket bättre när jag fick reda på att vi börjar 1 idag när jag redan satt på 8 tåget på väg in till stan!

tur för mig så var angelica fortfarande hemma så jag knallade dit jag.
vet inte riktigt alls vad jag ska göra resterande 3 timmar men såatte.

ska informera att jag smakat min första tugga på ben & jerry glassen! den tog slut ganska snabbt och jag kände mig tjock. blev inte bättre av att jag tröck i mig massor av godis heller. hihi

idag blir det ollseman och sen lär jag ju ta tag i mitt pluggande. vilken rolig dag jag får idag känner jag!

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0