there´s not a thing that i would change

haaaaaaaaaalå.

gick en sväng på staden igår med min lilla nathalie och hade ont i axeln. jävla cp axel, vet inte vad som hänt......

tog tåget hem och det är ju inte varje dag man gör de.
mamma kom och hämta mig så åkte vi hem till thomas i kungsör till hans nya hus.
soffan hade precis kommit så blev att skruva lite. eller okej, alla andra skruva och jag satt mest och titta på för jag fattade nada av skissen.

de var väl i stortsätt hela min dag. när jag kom hem var det bara att slänga sig i sängen.

today blir det stall och bråka med hesten.

imorgon kommer my darling hem igen och då blir det utgåååååång med stort U!

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0