theres always gonna be a uphill battle

är sjukt trött just nu och det kom bara sådär.
känner mig lite hängig faktiskt och det har jag verkligen inte tid med nu!

det var något som jag tänkte skriva om men nu vet jag fasiken inte vad det var?

aja, veterinären var ut till min lille ollseman igår och det visade sig att han hade krokar på tänderna och två spruckna tänder. blir att rida på hack nu i en vecka. ska dock bli lite spännande då jag endast ridit med ett sånt en gång tidigare. tror att jag håller mig innanför ridhusväggarna under denhär perioden annars kommer han nog springa med mig till stockholm!

var och kikade in igor på lunchen. tjockt med människor och varmt vare.

sitter och chillar på engelska C lektion nu. tror inte det blir så chilligt längre då våran lärare har en tendens att slänga nya uppgifter över oss stup i kvarten.

idag blir det stall och förhoppningsvis lite plugg. har sagt hela veckan att jag ska plugga men har det hänt? nej.
har förresten b&j glass som ligger och väntar på mig hemma. älsklingpälskling var snäll nog och köpte åt mig igår <3

mjaa, imorgon blir det utgång med massor utav tjejor och en och annan pojke. tjoho!

puss


jesus/gustav vasa frilla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0