träningsvärk

alltså jag förstår inte att varje gång jag vart ute på krogen så har jag en sån jäkla träningsvärk dagen efter? fast det kanske bara är bra eller?

hade roligt i fredags och kändes kanske lite surt att betala 100 spänn för att se sean banan sjunga sina 2 (?) låtar? var över på 5 minuter eller så. men i det stora hela var det ruligt trots att jag blev övergiven

resten av helgen har varit slapp. ätit så mycket onyttiga saker så jag skäms.
lär springa varje morgon till bussen så jag känner att jag gör någon nytta.

igår hade hallsta tävling för ponny. tror det var någon division?
hujeda mig vad jag ville vara med! jag vill också ha en liten ponny som går att vända på en 5 öring!
åhåå fick flashback från den tiden då jag och sirka flängde runt på tävlingsbanorna. sjuhjäkla kul man hade då alltså!

aha, idag är jag grymt trött. när klockan ringde imorse kändes det som att jag sovit 2 timmar. inte sådär jätte roligt direkt.

tror det blir lunch på hongkong idag trots att mitt konto skriker NEJ.............

puss


emil, amanda och stoffe på slisk, ÅHÅÅÅ


HAHA alltså vart fan kom dendär snubben ifrån??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0