tröttizzz amziiz

var fullkomligt lost när klockan ringde imorse. satt uppe igår och plugga så kan ju kanske ha varit därför.

klippte av mig håret igår.
klockan 10 gick jag till salong johnas och klockan 10 över 2 gick jag därifrån. haha i 4 timmar satt jag i klippstolen, kan ju säga att jag hade bra mycket träsmak i rumpen. vart nöjd över resultatet och sandra var så duktig så :)
hann inte med någon lunch så var ju skapligt hungrig när jag sluta skolan.
följde med alicia sen till samma salong så hon också fick klippa sig. spenderade nästan hela min dag på dendär salongen och det kan ju också vara trevligt!

kom hem från stan runt 7 och då var det bara och byta om och cykla till olls.
gick inte alls vidare bra, han var tvärtjurig och jag hade ont i axlarna. kom inte alls bra överrens..
halv 10 kom jag hem igen och då var det bara att börja plugga.

mja, hade en lång dag igår och somna ganska fint sen på natten.

just nu har jag pyskologi och det är ju en grej som möjligtvis är lite för överbelastat för mitt huve.
ska försöka förstå mig på lite begrepp nu var det tänkt, får väl se hur det blir med den saken!

ska joina nathalie senare på stan och kika efter lite partykläder till henne, whoopa!

puss



haha bra kvalle på dehär bilderna, men ja ändå?






Kommentarer
Postat av: emma

myms va snyggt

2010-09-08 @ 14:01:31
URL: http://emabrovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0