all the things i was fighting to keep out, somehow find a shortcut back in

jag sov hela natten utan att vakna en enda gång. har inte hänt på ett tag ska jag säga.
är i skolan just nu och har rättskunskap. enda lektionen som jag ser fram emot.
har skit ont i ryggen. seriöst jag kommer få quasimodo rygg efter att ha gått den här linjen. så fort jag sitter vid datorn så sitter jag som en ostbåge. tror det kommer sätta sina spår efter tre år? samma sak när jag är hemma, sitter som ett jävla mongo.
jag kommer få quasirygg och sneaxel. att bära runt på denhär jävla datorn varje dag är ett jäkla jobb. släpar den till skolan och släpar den hem.
det är en sak som jag kommer vara glad över när jag tar studenten sen, att slippa bära på datorn!
ska snart åka hem. tror jag ska köpa mig en mcflurry och sedan åka hem.
puss



Kommentarer
Postat av: emma

ja bära på datorn kommer fan bli fetaste lättnaden<3 att kunna ha små snygga väskor

2011-04-06 @ 21:16:36
URL: http://emabrovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0