bläöprigns

haha, nu har jag setat och stirrat in i skärmen i fem minuter och jag kan fortfarande inte riktigt komma på hur jag ska yttra mig om hur jag känner mig just nu.
det är något konstigt. vet inte riktigt om jag känt såhär förut? man tycker ju att jag borde komma ihåg det då.
det är i alla fall något som jag inte tycker om att känna. det är jobbigt på något sätt. man blir lixom trött av det. trött av att tänka på det. som ett grått moln ovanför sig. fast inte ett sådant som man kan ha när man är ledsen och hatar hela världen och ingenting är kul, nej dethär är ett annat sorts grått moln. mitt eget moln.
alltså? moln? vad snackar jag om? haha, blir för flumigt nu känner jag, men det är samtidigt det som är så skönt också. det är ju trots allt min blogg där jag får skriva i princip vad jag vill och jag har ju aldrig tvingat er till att läsa den.
ska lägga mig nu och kolla på nån serie. kanske molnet kan försvinna för ett litet tag då.
vet dock att jag kommer vakna upp med det ovanför huvudet imorgon igen, men det är imorgon det.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0