haha jag säger då det

var ner i stallet en sväng och tog hand om skitgörat så att jesscia slipper det med sin onda axel. sen skulle jag ta en promenad med shettisarna som jag nämde förut. den ena, apollo, går jag med grimma och den andra, lisa, brukar springa fritt för att hon alltid följer efter apollo ändå.
jo tjena, inte idag minsann. när vi börja närma oss de öppna fälten så stack hon som en avlöning. apollo vart tokig och börja snurra runt och sparka hejvilt omkring sig så det var bara att släpa tillbaka honom till hagen igen.
lisa har jag fått jaga runt hela gården. jäkla hästar att vara envisa, helt sjukt. hahaha alltså fan va fult de måste sett ut, först kommer en liten lurvig brun sak springande och efter kommer jag flåsande och skrikandes LIIIIISAAA!
sen när jag väl fick tag i henne och skulle släppa in henne i hagen så sliter hon sig igen och springer iväg. samtidigt får jag sjuttioelva stötar av staketet så ni kan ju föreställa er hur det sett ut. haha nästa gång går jag med dem en i taget!
försöker komma på nå skoj mat att göra men det går inte så bra på den fronten heller.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0