here we go

jag trodde att jag mådde bra tidigare imorse men det övergick till att jag är grymt trött och har ont i hela kroppen.
har ont typ mitt i ryggen precis på en kota och vete fan vad jag gjort?
nåväl. gårkvällen var kul. eller jag tappa bort alla när vi väl var inne på silk men det är ju inget som jag inte är bekant med. hitta en snäll liten prick som jag hängde med ett tag så jag klara mig bra ändå.
hade så jävla ont i fötterna när det stängde, men jag pina mig ner till subway ändå och stod i sveriges segaste kö och fick min underbart goda macka! dissa skorna på vägen hem och det var så jävla skönt att gå barfota mot den kalla asfalten. dock fick jag frågor från varenda människa som jag mötte om det inte var kallt att gå barfota. hallå? såg ni skorna? jag hade ont..
när jag kom innanför dörren hemma hos angelica så var det tvärdött. hon hade gått och lagt sig för länge sen så det var bara att slänga sig i soffan och sova.
såg nu imorse att jag har skrivet GG magaluf på handen. haha vadfan? har fortfarande inte lyckats komma på vad det betyder och det ville inte bartendern svara på igår heller när han skrev det. konstig typ.
både jag och angelica har varit halvdöda idag men vi lyckades ändå ta oss ner på stan och köpa varsin subway macka. lätt bästa idag!
ska duscha snart och sedan lägga mig i sängen och kolla på antingen scrubs eller greys. kanske båda?
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0