i don´t really care

mår relativt bra idag. grymt trött bara. varför ska jag alltid vakna så tidigt dagen efter?
mitt I på tangentbordet är helt cp. man får typ hets trycka på de för att det ska fungera. fan va jobbigt.
men igår då. jag hade roligt i alla fall och kom hem som jag skulle. alltid de som räknas!  fick subway också som blivit lite av en tradition nu för tiden, den slår aldrig fel! somna som en jäkla stock när jag väl skulle sova så det var ju nice.
just nu sitter jag i sängen iklädd morgonrock. har nyss solat så då brukar den få åka på.
är hungrig igen fast jag gjorde pytt i panna för inte allt för länge sen. vad ska man hitta på dårå? är sjukt godssugen så kanske kilar ner till ica och införskaffar mig lite.
idag blir det bara lugnt skulle jag vilja påstå. känns som om det blivit lite mycket nu de senaste helgerna så ska faktiskt bli riktigt skönt att bara vara.
har väl inte sådär jätte mycket mer att dela med mig av just nu. jag återkommer nog senare.
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0