i´m always pushing myself to the limit make sure i stay ahead

vart tog det fina vårvädret vägen? blir seriöst jätte ledsen när det ska vara såhär. man blir så blöt om föttrena och krullig i håret...
fick faktiskt skjuts imorse till praktiken av mami som ändå skulle skjutsa alicia och emil till kolbäck. var rätt skönt att slippa gå för en gångsskull och speciellt i dehär vädret.
orkade inte ta med mig mat idag så sitter och äter muffins istället. har lämnat in ännu en uppgift och känner mig stolt faktiskt! den gick ut på att skriva ett testamente och det var ju verkligen inte deprimerande??
efter prakken ska jag in till stan och kila förbi JB och betala min biljett till balen. skönt att ha det klart.
sen ska jag förbi pappsen och sola lite. guuuud så skönt.
vad kvällen bjuder på har jag ingen aning om.
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0