if you really want more, scream it out louder

vart en kortis paus, men även dem är effektiva!
när nathalie frågade lite sorgset varför jag tagit paus så insåg jag att det faktiskt är människor som gillar att läsa min blogg, eller åtminstone är nyfikna.
jag är rätt glad. känns som om det mesta går åt mitt håll, allt förutom skolan. skolan är som en envis åsna. jag verkligen längtar tills allt är över! känns dock overkligt att jag aldrig mer kommer ställa klockan för att gå upp och ta bussen tilll JB och träffa alla knasiga typer som brukar befinna sig där.
igår var jag hemma från skolan. sov som ett jävla arsle och hostade sönder min hals. har gått på te-kur så det kliar inte lika mycket nu. vi får väl se hur det känns ikväll igen.
är i skolan nu faktiskt och skriver på min rättskunskaps uppgift. det går inte sådär riktigt lika smooth som det brukar göra men jag kämpar på.
vi har studiedag på fredag och sedan tar jag lite påsklov. FÖÖÖÖÖR SKÖÖÖÖÖNT.
på måndag är det dags för STUDENTKRYSSNING, jag taggar 24/7 till den. jag ska ha grymt roligt och hålla mig vaken hela natten och må hyfsat bra dagen efter. mår man inte dåligt alls hade man inte en tillräckligt rolig kväll ;)
ska packa ner datorn nu och gå till bussen och åka hem till lilla sköna hallstahammar.
wihow, jag är glad! kanske inte var ett sådant tokigt år trotsallt? inte än så länge iallafall.
svammel nu och det betyder att jag är out of here!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0