is that the real definition of me now?

är så jävla trött på människor som lägger ner all sin energi på andra.
vad får ni ut av att gå och snacka så jävla mycket skit? vad vet ni ens om vad jag känner?
jag kanske inte går runt och ser ut som ett vrak hela tiden, har aldrig varit den männskan som skyltar med att jag mår dåligt. men vad fan vet ni om hur jag beter mig när ingen finns i närheten?
jag ska inte ta åt mig saker från folk som inte vet bättre, men efter ett tag blir man jävligt trött. så kan ni bara hålla käften och sköta erat? ingen uppskattar en skitsnackare. ni blir inte större i någons ögon för det, tvärtom.
skulle uppskatta att ni slutar bry er så jävla mycket och bara är tysta. låt mig ta hand om dethär.
idioter.

Kommentarer
Postat av: emma

bra mandis!!<3

2011-04-10 @ 23:37:57
URL: http://emabrovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0