it´s a little bit funny

hallåhej
shit vad varmt det är ute. satt nyss på balkongen och jag höll nästan på att dö av värmeslag, helt underbart!
igår var jag till ängsö slott för första gången, ni vet där det spökar? jag är skit töntig när det gäller såntdär men det var faktiskt inte ett dugg läskigt utan bara tråkigt. vi var i strömsholm och losta också och där kan jag säga att det var tusen gånger läskigare! jag är expert på att skrämma upp mig själv så jag låg i baksätet och blunda ungefär. kom hem på tok för sent och somna ännu senare, halv 5 rättare sagt och då var jag riktigt sjukt trött.
idag kommer mormor på besök från storstaden. vi ska äta påskmat och mammas hemmagjorda köttbullar <3<3<3<3 det finns seriöst inget godare än hennes köttbullar!
jag har blivit förkyld också. hostar slem och annat äckligt så jag hoppas att det vill ge sig snart.
nej nu ska jag ta och torka golven här hemma.....
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0