jag är nästan där

hihi vi fick nyss våra studentkläder. gissa vad jag kommer glida omkring i hemma?
insåg att det är typ cp nära till alla studentfester nu! om två veckor drar vi lixom på kryssningen. g-r-y-m-t!
idag var vi på förmodligen världens mest ovärda engelskalektion på MDH.
haha vafan gjorde vi ens där? tog ju längre tid att gå dit än att vara där.
funtar på att åka hem snart faktiskt. gör inte så mycket nytta här ändå. vill hem och byta om till dressen och slänga mig i soffan. vart fan sugen påatt baka också. kladdkaka? eller kladdmuffins? det tåls ju att tänka på iallafall.
förresten, jag har ingen mobil kvar för er som inte visste om det. tappa den på krogen i fredags såatte den är gone and away! ska försöka fixa ny lur och nytt nummer så fort jag kan.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0