knockout

imorse när jag skulle gå till bussen så gick jag knappast rakt.
om någon sett mig så hade nog den trott att jag hade tagit mig en eller två stänkare! det blåste ju förfan värre än värst. varför ska det blåsa så för?
varför kan det inte vara så varmt som det var utanför entrén till konserthuset? sommarvärme där ska jag säga!
jag hade nått som jag tänkte skriva om här som jag satt och tänkte på imorse på bussen, men nu har jag glömt vad det var..
efter skolan ska i alla fall jag och morfar ut och äta eller fika! var rätt länge sen jag träffa min lille moffa så det ska bli trevligt! efter det hade jag tänkt att sola lite. blev inget igår så dags för det idag tycker jag allt.
igår vart det en liten cykeltur ner till ica tillsammans med min vän christoffer! jag har inte cyklat på gud vet hur länge, men det gick la bra. vi glassade runt i våra brillor fastän solen var på väg att gå ner.
efter det åkte jag faktiskt till strömsan och fiska. haha tror inte riktigt fiskarna var vakna eller nått för ingen fick jag. dock kan det ju ha berott på att jag kasta draget rakt åt helvete upp i trädet några gånger. haha, tekniken är på topp.
nej men om jag skulle ta och fortsätta skriva om tuggummits historia? intressant? haha det går att diskutera.
puss

slänger in en chillig bild från när jag och jenny lekte handikappade en förmiddag, (jag vet, inge kul att skoja om dom) men vi hade rätt kul ändå! alltså, ser ni min fläta? den var huuuur lång som helst :(


Kommentarer
Postat av: jenny

hahahaha just ja, förlåt alla handisar men vi ville ju testa på bara..

2011-04-07 @ 19:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0