lördag

valborg idag. jag hatar valborg för det skiter sig alltid. valborg är överskattat och ja, jag är bitter!
igår vart det en liten spontan utgång och det var väl roligt.
grillade hos stoffe innan och fan vad jag älskar kött! linn och sandra kom sen och då började det spåra ur litegrann för mig, var bland den jobbigaste bussresan jag varit med om! haha fyfan..
tänkte att jag skulle få sova ut riktigt länge idag men det gick ju då inte för sig. jag är jätte hungrig och ångrar att jag inte sparade min subway macka tills idag istället..
ikväll ska jag förbi pappsen och grilla lite. andra planer har jag inte så ha så roligt alla ni andra!
puss

jag och sandra :)


träffade goa och fulla pojkar också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0