made a wrong turn, once or twice

godmorgon!
i brist på annat så kan jag väl skriva en rad eller två.
jag vakna halv 11 idag och det är ju inte varje dag det händer lixom.
ska väl ta och fylla min mage med lite frukost snart sen börja kika på vad man ska ha med sig till kryssningen imorgon! lilla josefin var i alla fall så snäll att sälja sina ur snygga skor till mig så det problemet är ju löst i alla fall. helt underbart då jag hatar alla skor jag äger.
ja, vad händer idag då? ingenstans. haha!
nej men känns ju som om jag måste gå ut en sväng sen och få lite solsken på mig. dock har jag vart rätt duktig på att vista mig ute en liten stund ändå.
men vahettere känner att jag inte har ett dugg vettigt att säga alls.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0