muuuääeeh

har panikattacker inför skolan. aldrig i livet att jag kommer hinna klart? tror jag behöver lite terapi eller nått, dehär funkar ju inte!
igår fick jag jobba lite. det gick väl lite sådär kan jag väl tycka. lyckades slå på larmet nere på lagret så det tjöt all världens väg, försökte förstå mig på två stycken kineser som hade världens sämsta engelska och första kunden jag hade i kassan lyckades jag göra fel med så det vart världens längsta kö. men jarå, annars så!
har haft ett rätt så relativt skönt lov, skulle gärna vilja ha de några dagar till men icke sa nicke.
har dragit på mig världens hosta så jag tror att mina revben ryker snart. shit vad ont det gör, igår trodde jag att jag skulle dö.
tappa koncentrationen nu på att skriva, vart mycket snack om s-kryssningen så måste höra vad de andra var med om för äventyr!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0