no more ace to play

sitter just nu i min säng och äter salami mackor. det var inte lika gott som jag hade föreställt mig, lite besviken...
det har blivit något fel på mig. jag går och lägger mig alldeles för sent, vaknar någongång mellan 5 och 6 och är pigg, kollar på klockan, försöker somna om och sover till halv 10 - 10. jag är fan astrött om dagarna,blir lite smått tokig måste jag säga.
börjar bli förkyld också. hostar och har äckelpäckel i halsen. kan knappt hosta heller då jag har en grym träningsvärk i hela magen och bröstet. ska nog gå ut och dansa lite oftare, verkar ju vara som värsta träningspasset! eller... de visste jag ju redan litegrann eftersom jag dansar med sveriges största rörelser, men det är nog enda sättet som jag kan röra på mig utan att dö av utmattning, haha.
sitter fortfarande och äter mina mackor. de går rätt segt nu, tror jag tog för många...
imorgon kommer förresten mormor på besök. hon ville komma ner och måla ägg med mig och alicia. haha, måla ägg? det var ju inte direkt igår man gjorde de. får se om man blivit något duktigare påt!
nej nu ska jag kika lite greys och sedan göra något av denhär dagen!
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0