one day your heart will stop beating, peacefully

har haft dåligt med internet är jag rädd för, men nu är jag hemma hos pappa så nu rullar det på.
imorse var jag en trött amanda. skulle blunda litegrann för att de sved så i ögonen och rätt som det var hade jag sovit en timme. hur fan är de möjligt??
hade redovisningar hela lektionen så det var ju lite smått onödigt att jag ens tog med mig den jäkla datorn.
tog tåget hem för omväxlingens skull och kila sen hem till mamma. inte en själ hemma så jag tog mitt pick och pack och gick hem till pappa. fan vad det blåser ute! helt sinnes. varmt var det också så jag trodde jag skulle dö.
sitter i alicias rum och blir lite smått hög av målarfärgen som pappa målar väggen med. ska snart börja fixa mig lite smått och gott sen drar jag på lite förfestah.
tror jag skriver mer imorgon. kommer inte ha så mycket tid till det ikväll ;)
puss


haha kan inte bestämma mig för om jag ser ut som en blåsfisk eller bara allmänt mongo ut på denhär bilden. omröstning om det kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0