so hold your head up girl and you, you'll go far

skoja inte att jag bara myser nu i min dress. dom är alltid extra sköna när de är precis nya!
har bakat lite kladdkakemuffins, tog nyss ut dom från ugnen så vi får väl se hur dom smakar.
tror jag ska ta och klippa lite i min klänning som jag fick med dressen. haha den va skit ful och jag tog den endast för att man fick med nått på köpet. det ser ut som ett nattlinne ungefär så ska se om jag kan göra nått åt de. typ sy de till ett oversize linne eller nått?
vahettere jag är skit sugen på att dra till italien. eller det kanske inte är så varmt där nu?
har alltid velat åka dit men eftersom jag måste snåla som en dåre så får det bli nästa år någon gång!
eller var det då jag hade tänkt mig kina? eller nya zeeland? de är det som är så jäkla skönt! jag behöver inte bry mig. efter 10 juni är det jag som bestämmer över mitt liv och min tid. ingen skola. inget att binda sig till. awesome helt enkelt.
men nej! nu ska jag smaka en av mina muffins, hihi
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0