till the world ends

herregud vad dåligt jag sovit inatt. vridit och vändit på mig exakt helatiden.
tror jag vaknat varje halvtimme eller så sen klockan 6 imorse. skit kul.
får se hur mitt humör kommer vara idag. antingen kommer jag vara tyst och nere eller så kommer jag vara övertrött och vara skit dryg. vet inte riktigt vilket av dem som jag föredrar.
mina muffins igår vart skit goda! eller vissa var kladdiga och vissa var som vanliga muffins, men det funka utmärkt ändå!
börjar klockan 1 idag och det är ju riktigt skönt. hade ju varit lite skönare om jag kunnat sova ordentligt men det får jag väl ta igen imorgon då jag också börjar 1, mohaha.
sitter påklädd och klar, bara håret som ska borstas eller nått så frågan är ju vad man ska hitta på den kommande timmen och 45 minutrarna?
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0