usually i'll be gone before the morning lights

här sitter jag i köket och försöker plugga. varför ska skolan vara så jävla tråkig för? jag undrar om lärarna får något slags pris för att ge oss de mest tänkbara tråkigaste uppgifterna någonsin? tror fan att det är så.
är hemma från skolan då jag hostade sönder mig själv inatt och sov som en person som sover väldigt dåligt.
är jätte sugen på spicy för alla har en tendens att checka in på fejan att de sitter där och äter. hallå? tänk på barnen i afrika. eller nått.
jag är rätt glad även om skolan är bajs och att jag tappat hoppet om den. dedär med att vara glad kommer i vågor för mig just nu men de senaste dagarna har jag känt att jag trivs rätt bra ändå. sen när skolan är över så känner jag att jag kommer vara dödsglad av lycka. jag är inte arbetslös direkt när jag slutar utan har lyckats att skaffa mig ett sommarjobb, jag kommer aldrig mer ha supertråkiga, svåra, dumma uppgifter upp till hakan som jag går och grubblar mig över och bara de blir man ju sprallig av att tänka på.
jag skulle behöva sola också. har inte solat på över en vecka och jag inbillar mig själv att jag är lika likblek som jag var innan jag började sola. inte kan jag gå ut och sola heller för solen har tydligen bestämt sig för att när det är skoldagar så ska den vara i moln. just nu ser det ut att snart börja regna och det är ju inte så bra då jag tänkte ta en promenix med shettisarna. jag vågar fan inte gå själv här ute. av alla konstiga ljud man hör ute i skogen om nätterna så skulle ni inte heller våga det! fast egentligen. vad skulle två små pytte hästar kunna göra om jag möter en varg eller en björn? typ, springa för livet och lämna mig ensam kvar.
nej nu måste jag fortsätta med mitt plugg. något måste jag bli klar med idag annars vete fan vad jag gör.
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0