you got to learn your lesson first. you just keep your mouth shut down

tjohej!
vart en fika på stan med morfar. ingen av oss var särskilt hungriga så de fick duga!
käka en stor bit prinsessbakelse och en grej som jag glömt bort namnet på nu. det var sjujäkla gott ska jag säga! hamna i fikakoma efteråt.
fick skjuts hem från stan hem till pappa. har nyss kommit upp från solariet, blev en 30 minutare tillsammans med en skiva med musik från 2008? haha låg och skrek där i solariet till alla låtar jag kunde. tiden gick mycket snabbare då!
sitter just nu och kollar på när pappa sliter ut saker från hallen. han fick ett ryck och skulle måla om därinne men nu när alla saker är borta så ser det inte ut att hända så mycket mer. han står mest och kliar sig i huvudet, haha.
jag ska väl kila hem till mamma snart så jag slipper hjälpa till :m
imorgon är det redan fredag. tror det blir en liten utgång då möjligtvis. man vet aldrig.
men nej! nu ska jag klä på mig och kila till mamma
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0