you´re going down

tjolahopp!
sista dagen på prakken igår och det ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka till skolan även om det varit riktigt soft på hälso hörnan.
drog hem till pappsen efter att jag varit i stan och köpt bal biljetten. skulle sola lite tänkte jag men hann bara sisådär 20 minuter knappt innan pappa hetsa om att jag skulle komma upp och äta upp min bk som han köpt hem.
alltså tror seriöst aldrig att jag ätit en sådan god hamburgare! shit alltså den försvann på 2 minuter. haha fetto.
senare mot kvällen vart jag meddragen på krogen. jahaja, stack till silk och kika lite på september. hon är duktig hon! hade en grymt rolig kväll faktiskt. bra länge sen jag hade så kul när jag var ute! det tackar jag alla söta människor för.
imorse vakna jag med huvudvärk. haha för mycket av sura 6:or igår tror jag allt, men attans vad god den är!
har duschat och sisådära så jag känner mig hyfsat ny. alicia har gjort våfflor så ska moffa det och sedan packa med mig halva garderoben och sticka in till stan för en utgång med storasyster! japp, påt igen bara. vill inte veta hur jag kommer må imorgon.
nej nu ska jag duka!
puss

haha vi bara kör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0