hej

jag sov i nästan 12 timmar inatt, men hjälper det? nej, jag tror jag sov för länge.
igår vart det en lugn dag. baka lite kakor för att bota mitt godissug och det funka rätt okej. är rätt haj på att baka när jag verkligen vill!
sitter och väntar på att familjen rönnevall ska rulla in i hallsta så vi kan åka till virsan och äta tacos. fyfan så gott! imorgon väntar en flyttdag och besök på erikslund. emil har ju skaffat egen lya nu, stora vuxna karlen.
ååh, nu är det bara sex dagar kvar till turkiet. blir pirrig så fort jag tänker på det. så blir jag alltid när jag ska resa iväg. flygresan är jag lite smått skraj inför. samma visa varje gång.. undra om det finns nå terapi för flygrädsla?
när jag flög till kina gick det ändå rätt bra för då var det ett stort plan som inte påverkades så mycket av vind och sådant. nu är det ju ett litet sketet plan som flyger åt sidan för minsta lilla. läskigt.............
nae, nu ska jag göra nått vettigt.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0