it´s t-shirt weather

efter min första hela lediga helg på hela sommaren så var det rätt okej att jobba idag igen.
en stockholmshelg har flygit förbi och jag kunde ha stannat en vecka till. haft det super mysigt med älskling!
i fredags var vi lite morgontrötta så vi kom inte iväg förrens med 2 tåget. tog det lugnt när vi kom fram och umgicks med annika. var så jäkla trött så jag somna väl vid 12 eller nått.
på lördagen var det bara att hoppa ur sängen och göra sig redo för grönan. åh vad grönan är kul alltså. jag blir som en tioåring igen och ska springa fortast möjligast från karusell till karusell. vädret var superbra trots att de sa att det skulle regna och köerna var inte nådiga alltså. 45 minuters kö på det mesta så det var bara att se glad ut.
mot kvällen kom också alicia och hennes emil och gjorde oss sällskap. både dom och jag och emil vann såndär stor marabouchoklad på 2 kilo så nu har jag choklad så det räcker och blir över, hihi.
söndagen bestod av stros på stan. jag fick med mig hem några saker så jag är nöjd. moster monica hade också varit och shoppat så av henne fick jag ett par nya klackar och en klänning, sen lite underkläder. skorna är nog lite av mina nya favisar!
mja, mot kvällen styrde vi tillbaka till hallsta igen och var ganska trötta när vi steg innanför dörren.
idag har jag somsagt jobbat, ett 10-16 pass som gick rätt fort. är sjukt trött idag med så slängde mig i sängen framför en film tills nu då jag gjort lite mat och matlåda.
så ska väl återgå till min film igen. harry potter <3
imorgon är det jobb igen, 12-19!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0