lördag

har min lunch nu och äckliga mackor har jag tagit med mig. kommer alltid på försent på kvällen att jag behöver matlåda och då orkar man ju inte ställa sig och göra nått. så, här sitter jag med äckelmackor..
igår efter jobbet hämtade en snäll stoffe mig så jag slapp sitta och vänta på bussen. sen for vi runt lite överallt och träffa människor.
la mig i sängen vid hyfsad tid och somnade jätte skönt tills jag hör långt bort att min telefon ringer. halv 3, jahapp, bara somna om igen. vid halv 5 hör jag att det ringer igen så det vart inte sådär jätte mycket sömn inatt. en väldans tur var det väl att jag börja 12!
mja, hade tänkt flytta hem till angelica denhär helgen så det är där jag kommer hålla till!
imorgon är det jobb 12-16 igen så kom in och handla för tusan!
vilket hackigt inlägg dethär blev men så kan det väl vara ibland

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0