never stop

hallåhej!
skulle haft min sista jobbdag på MQ idag men icke sa nicke, fick några tider till och det bugar och bockar vi för!
annars då?
nae, har bott i vässan i lite över en vecka. kollat på bio några gånger och jobbat resten.
nu är jag hemma i hallsta igen och det ska bli otroligt skönt att sova i sin egna säng igen! angelicas är inte mycket att hurra över.
har beställt en liten utlandsresa med pyret också och efter många om och men så blev det turkiet. 2 veckor i alanya är inte helt fy skam känner ju jag.
men nej, det var väl ungefär det roliga jag hade att komma med. har ingen motivaton till detta längre.

puss

en myskväll på varda med mammi och hennes vänner har jag också hunnit med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0