torsdag

är helt död här i soffan. har solat och badat idag i lisjö och det tar verkligen på krafterna!
igår var jag också och sola och bada i vässan. brände sönder ansiktet och axlarna så fick ligga inbäddad idag när jag sola. roligt värre. hoppas det lagt sig lite tills imorgon. inte världens roligaste att gå runt i butik och se ut som en kräfta.
är sugen på att spela minigolf. har inte gjort det på väldigt länge och känner att det vore lite skoj. men jag antar att det får vänta litegrann.
har jobb hela helgen och sedan måndag, tisdag nästa vecka innan jag har en ledig dag igen. är inte många jobbdagar kvar innan jag blir arbetslös. hm, vad ska man hitta på då tro? blir nog en utlandsresa skulle jag tippa på. vill åka till thailand..
nåväl, jag håller faktiskt på att somna så ska nog orka göra en matlåda innan dess.

puss

angie fick också följa med och simma när vi var i gropen. eller ja, stå där hon kunde bottna och fånga vattendroppar.


min fina nya gula bikini införskaffade jag i stockholm. 78 pix, jatack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0