i want a perfect moment

jag har lite smått beslutångest. vill jag gå på 100dagarsfesten eller vill jag inte? börjar bli dags snart och bestämma sig. vad tycker ni??? haha
imorse, eller kanske inte imorse. mer runt lunch, fick jag skjuts av susanne och josse till skolan. var rätt skönt att slippa åka buss för en gångsskull.
har bara haft en lektion idag som jag alltid har på onsdagar och vet ni? jag jobbade hela passet! ja, undantag när emma och madde kom in och förstörde min koncentration, men dock så berömde de mig för att ha gjort något i huvudtaget! jag tog inte ens en rast på tretimmar, den ni! tror jag ska ha alla mina lektioner på lärcentra, det går lixom som allra bäst då!
nu sitter jag hemma i mitt kök och håller på att hungra ihjäl. jag har bara fått i mig två små mackor imorse när jag vakna så känner att det är dags att äta nått nu. jobbigt nog är mamma ute och går och jag är alldeles för lat för att börja med något själv.
tror jag måste skriva lite på historian så den är klar tills på fredag. är trött på historian nu, det är bara massa krävande saker helatiden!
fick nyss reda på också att jag och några tjejer till ska vara make up modeller på UKM! tror det kommer bli hur roligt som helst!
aao, ska plugga lite nu sen ska jag lägga mig i ett bad och läsa min bok
puss

Kommentarer
Postat av: emma

vi störde icke, vi förgyllde din dag ;)

2011-02-23 @ 21:35:35
URL: http://emabrovin.blogg.se/
Postat av: amanda

eller gjorde ni verkligen de? :o

2011-02-24 @ 08:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0