if i said my heart was beating loud, if i said i want your body now, would you hold it against me?

måste ta tag i skolan annars kan detta sluta illa och det vore ju riktigt illa eftersom det är mitt sista år.
jag och jens skulle vara duktiga och plugga efter skolan på biblan idag och vi gick faktiskt dit och skulle vara duktiga. dock, typiskt för mig, så hade jag glömt strömsladden i skolan och jag var inte lika duktig till att gå tillbaka hela vägen för att hämta den. fick låna jens sladd i en timme sen dog hennes dator och då var det bara att åka hem. jag lyckades iallafall skriva en halv mening och det var ju bra?
nu ligger jag i min säng och mår ju inte sådär jätte bra som jag kan må.
varför ska allt gå så fort för? rätt som det är så är hela tillvaron upp och ner och inte krävs det mycket heller.
ska försöka få i mig lite mat sen ska jag ta och plugga, och jag vet att ni inte tror mig när jag säger så, men det är fasiken sant nu! är ledig på förmiddagen imorgon så om jag ska sitta uppe hela natten, var gör väl det om tusen år.
imorgon har jag också bestämt en pluggdate med min vän nathalie. får se om jag blir lite klokare av det kanske.
puss


vet inte vad jag ska säga för att det ska bli bättre, men om jag visste så skulle jag säga det tusen gånger om


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0