lördag

värst vad det finns mycket nyfikna själar där ute. tror bara jag haft såhär högt läsarantal en gång tidigare.
jag befinner mig i kungsör jag, hemma hos thomas med mamma. är dyngtrött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. halv 4 somna jag och halv 11 väckte mamma mig.
igår åt jag för första gången svensk pizza hut. kan ju säga att det var dubbelt så mycket godare än de kina hade att erbjuda. låg i matkoma flera timmar efteråt.
idag ska jag nog jag och min vän sandra prova lite skidor och lite pjäxor och litte såntdära av gabbi. för på måndag hade vi tänkt dra till romme och äga backarna. okej de sista kanske inte var riktigt sant eftersom jag inte stått på ett par skidor sen jag var i romme sist med gårn som var typ, 07? men det går nog bra dedär. lyckas jag komma hem utan brutna ben eller större skador så har jag lyckats känner ju jag.
jo sen får vi väla se vad lördag har att erbjuda. har ni nå förslag så är ni välkomna att slå en pling på mitt nummer som kanske som bäst 7 personer har, haha.
puss
sist jag var i romme, och jag ljög för er, det var tydligen 08 som jag åkte sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0