never gonna give it up, i never wanna stop

från och med nu och ett tag framåt kommer det endast bli klagosång från den här bloggen. att man kan känna sig så ynklig när man är sjuk? tror aldrig att jag känner mig så ynklig som jag gör när jag är sjuk, ändå får man klara sig själv. det är inget roligt att vara i närheten av någon som är sjuk..
sömnen är också rakt åt helskotta. hade svårt att somna trots att jag var jätte trött. vaknar mitt i natten och tror att det är morgon. vaknar sedan på tok för tidigt och kan inte somna om. har legat här sen kvart i åtta.
jag vill att någon ska pyssla om mig och tycka synd om mig. vanligtvis är det något som jag absolut inte vill, men undantag kan göras när man är liten och ynklig. jag vill ha godis och soppa, frukt och filmer. jag vill ha någon som vill hålla om mig och inte tycka att man är tråkig. någon jag kan få klaga till.
men vem vill något sådant?
jag vill åka till stallet och hälsa på min prins. eller min och min är han inte nu förtiden men honom kunde man minsann klaga till utan så mycket som ett gnäll tillbaka. ååh, jag saknar min ollsman!
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0