och så finns det dom som har, flera hundra dagar kvar!

ååh vilken lycka! idag fick vi våra studentmössor och min var så fiiiiiin!
hela dagen hade varit bajs, verkligen bajs och jag var så jävla förbannad, sen så fort jag fick mössan i min hand så rann allt av. jag satt där på min stol, med min mössa på huvudet och bara log. haha fyfan nu är det nära!
köpte också biljett till 100 dagarsfesten så nu har man det gjort.
jag och mamma satt och diskutera student och bal när jag kom hem från skolan och då insåg jag att det är ju en himla massa saker man måste planera. tänk när dagen väl är här, då man står där med sin mössa och fina klänning och får känna sig fri! lycka..
igår var det alla hjärtans dag. usch på alla singlar som deppar egentligen. man måste inte ha ett förhållande för att kunna fira? dagen står ju för de man älskar, man har väl familj och vänner man kan fira med. eller?
hade det bara varit en grej för par så hade dagen väl hetat alla parets dag eller vad sjutton som helst?
när jag kom hem från skolan låg det en ros/tulpan bukett inslagen på min säng med ett gulligt kort till från min älskling. var en jätte fin bukett!
sedan åkte jag in till stan och mötte upp honom så bjöd han mig på mat på gränden. första gången jag åt där. men va?? tänker ni säkert nu, men det är sant. igår tog jag oskulden. var jäkligt gott faktiskt och vi avsluta med en kaffe och en varmchoklad. åkte hem till hallsta sen och emil fick sina rosor som jag köpt åt honom och sedan hade vi en riktigt mysig kväll. det var en lyckad dag :)
imorgon ska jag äntligen, och då menar jag äntligen ta ur min p-stav! den bara krånglar exakt hela tiden så nu kommer jag köra på hederliga p-piller. hoppas att mitt minne kan hänga med i svängarna då för jag är extremt glömsk med att komma ihåg att ta pillren varje dag.
puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0