onsdag

i måndags försov jag mig så jag inte hann till skolan innan jag skulle till frissan. inte bra alls de.
däremot blev min hårfärg bra. när jag kom hem kände jag att det började göra lite små ont i bröstet och när jag vaknar på tisdagen har jag ont att andas. mot kvällen har jag ont i kroppen så det är ju just great. jag har verkligen inte råd att bli sjuk nu och vara hemma från skolan. men vad ska man göra när man knappt orkar ta sig upp från sängen?
idag har jag som pricken över i ont i halsen också. vafan?
sen ska vi inte prata om huvudet. det bankar nått så in i vassen!
nåväl, ska försöka få i mig lite frukost eller liknande sen har jag en del att plugga.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0