romme

jisses vad trött jag är! somnar sittandes i soffan snart.
klockan kvart över 6 ringde klockan imorse. klockan 7 satt jag i bilen påväg till romme.
det gick förvånadsvärt bra att åka första åket faktiskt! jag och sandra hängde ihop så fick pojkarna hoppa och skutta bäst de ville.
vart jätte fint väder och varmt på eftermiddagen så det var underbart! dock blev backarna lite halv taskiga.. ibland kändes det som om man åkte i en puckelpist.
klockan 4 åkte vi hem igen och här sitter jag nu.
hade en skit trevlig dag och jag och sandra planerade massor av kul den kommande framtiden!
tror jag ska ta och äta nått nu för blev plötsligt jätte hungrig. jag skulle kunna döda för en donken men när man är utan körkort så blir det ganska jobbigt.
jaha nehe de var det de
bilder från idag kommer troligtvis senare!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0