tjohej

idag har jag endast åkt bil tror jag. fyfan vad salavägen är tråkig.
har letat fram stavar, termos och prövat pjäxor så nu jävlar är jag fit for fight tills imorgon! klockan 7 imorgon står fröken sandra och mister robin utanför min port och väntar på mig, sweet. ba gå och lägga sig nu då kanske? eller hade jag haft normal sömn och kunnat sova så hade de ju gått men nu är läget inte direkt så. kan jag hyra någon som kan sova brevid mig när jag behöver de?
blev erbjuden att gå på bio ikväll men vetefan alltså. den slutar sent och jag måste vara glad och helst pigg tills imorgon så jag tror jag hoppar de. dock vill jag se filmen ganska gärna!
jaja nu ska jag dricka 10 liter vatten och prova lite grejor sen lägga mig i sängen med min bok. det enda sällskapet jag har nu förtiden.
puss

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Kan sova brevid dig gratis! :)

2011-02-27 @ 20:14:37
Postat av: svar;

aaw va snällt!

2011-02-27 @ 20:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0