tjolahejsanhoppsan

uhuhuhu vad seg skoldagen har varit. det enda jag gjort idag är att kolla på studentklänningar och inte fasiken finns det i min storlek. skare vara så jäkla svårt?
jag kunde lika gärna ha stannat kvar i min varma sköna säng imorse. var cpcpcptrött när klockan ringde.
var in till stan med sandra för ett tag sen. hann precis komma innanför dörren från skolan så var det bara att åka tillbaka till stan igen. busigt..
kikade runt litegrann sen åkte vi till ikea för att hämta lite saker som sandra tappat.
jag är nu åter hemma igen och har nyss gjort varma mackor, igen. käka det igår också, men jag orkar verkligen inte göra nå annat. ska faktiskt plugga lite snart hade jag tänkt. måste passa på medans man är ensam hemma!
imorgon är man ledig också om inte annat.
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0