tonight we gon´ be it on the floor

det vart en lite knasig dag idag.
först hade jag en redovisning som jag aldrig varit med om förr. seriöst, ni vet när man vill garva men verkligen inte får, det är bland det jobbigaste som finns och precis så var det då. haha finner inga ord..
sen var bussstackaren förmodligen mellansveriges segaste buss.
vi åkte i 30, MAX 50 kilometer i timmen HELA vägen, allt för att en lucka hade gått upp på bussen och det var ju sådär lagom underhållande.
nu sitter jag hemma hos min vän och försöker iallafall plugga. jag skriver en mening och sedan kollar jag facebook, skriver en mening och kolla face igen. men teknisktsätt så blir jag ju klar även om det tar dubbelt så lång tid?
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0