torsdag

vafan, det snöatr så mycke så man knappt ser utanför fönstret. förvånar mig inte om jag har snö på min födelsedag som är i maj!
är trött som attan. att ha angie sovandes i samma säng är inte roligt alla gånger. sen varje gång en granne dunkar i golvet eller pratar lite för högt så skäller hon. det är tur att hon är söt annars hade hon åkt ut huvudet före!
ska ta och storrensa i mitt rum. har miljoner saker som inte ska vara där!
sen kanske jag ska baka något? är lite småsugen på kladdkaka och det var ett tag sen jag gjorde!
ska bli klar med historian också så jag kan redovisa den imorgon och ha de gjort. då kan jag äntligen stryka en sak från min millånga lista.
tänk, imorgon är det redan fredag. jag har varit i skolan en dag denhär veckan. inte illa de inte!
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0