vi kan gå genom eld

jisses vad trött jag börjar bli. det är nog snart dags att gå och sova? vore jäkligt skönt faktiskt.
jaha, var och tog bort p-staven idag. gick väl bra tror jag väl? hatar att ta sprutor bara, sen att staven satt så hårt att hon fick dra allt hon hade och att det knaka är ju en annan sak. min hand var helt off också efter bedövningen. hade ingen känsel i den påhela dagen, kände mig inte alls lite smått handikappad. nejdå..
för övrigt har jag inte gjort mycket för världen idag. gjorde nyss varma mackor som satt jäkligt fint.
imorgon är det dags för en ny skoldag sen på fredag är jag ledig så det är ju gött.
tror jag lägger mig i sängen nu så jag kan få sova nångång.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0