åhå

går runt här hemma som en osalig ande eller något.
känns inte som om jag sovit på en vecka, min dygnsrytm har gått helt åt fanders.

igår fick jag lite kvalitétstid med min storasyster.
hon och sam kom och hämtade mig så drog vi raka vägen till donken. tack gud för donken!
vidare till sam så han fick fixa angelicas dator som har miljoner med virus.
vidare till donken IGEN, ja jag vet. fetto. fick en glass som satt fint som snus, träffade också tårtan och pontus.

kom väl hem igen sådär halv 1 eller nå och då låg jag mest och kika på när alicia och hennes emil spela wii.

nu ska jag snart gå till tåget och åka till virsan så ska jag tillbringa lite tid med mina svärföräldrar!
på söndag kommer äntligen min man hem sen äre dags för skola igen. jisses va kul..

nu fucka jag upp texten också på nå sätt, kanon bra.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0