all i want now is a white light moment

kom på att jag inte ätit någon hyfsad mat idag. det närmaste jag kommit är två mackor.
jag är grymt sugen på fruktsallad med massor utav exotiska frukter, tror jag varit de i flera månaders tid. varför har jag inte fått någon då? här måste ske en ändring!
från frukt till något helt annat. till min stora besvikelse insåg jag att jag bara hade två snusar kvar, och nu har jag tagit en så då är det bara en kvar. det är som när man är sugen på kakor och är säker på att man har en stor burk hemma fylld med kakor, sen när man kommer hem och inser att det bara var 1 och en halv kvar. hur besviken blir man inte då?
ja, där rök min morgontillfredställare. fan också.
torsdag är det imorgon och det betyder heldag i skolan, 9-4. underbart.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0