cause I may be bad, but I'm perfectly good at it

tjohej tjohopp.
jag fick äntligen sovmorgon imorse, vakna till och med av mig själv halv 11.
hade min första rättskunskap lektion och ja, vad ska man säga. blir nog bra dedär ska ni se. jag jobba på som en liten arbetsmyra iallafall och det är ju inte varje dag man får se de.
igår tillbringa jag min morgon på polishuset. men VAD gjorde du där kanske ni tänker nu, men det är så att emils mamma jessica jobbar där och om jag skulle kunna ta mig till skolan så fick jag snällt gå upp på morgonen fast jag hade sovmorgon! satt på hennes kontor och chilla lite lagom sen till lunch så fick jag spicy, så det kanske inte var så dumt att gå upp någon timme tidigare den morgonen.
just nu befinner jag mig i sängen och låtsas som att jag har all tid i världen att bara inte göra någonting. egentligen har jag ingen tid alls för att göra ingenting eftersom plugghögen skriker efter hjälp, men jag gör det jag gör bäst, skjuter det åt sidan för en stund.
justja! skulle till tandläkaren idag fast det kom jag på när jag satt på tåget på väg till skolan...
puss




Kommentarer
Postat av: amanda

Hejsan har du några bra filmtips? :-)

2011-01-12 @ 21:41:40
Postat av: svar

hejsan, hm.. det beror på vad du gillar :)men the boy in striped pyjamas, bröderna karlsson, despicable me. en drama, komedi och animerad, dem jag kommer på just nu iallafall! :)

2011-01-13 @ 08:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0