cause you never ever, ever did baby

varför kan jag inte bara sova? mitt huvud dödar mig just nu.

vart en snabb sväng i stallet när vi kom fram till virsbo sen fick vi finfrämmande.
agerat lektant åt mio har jag också gjort. helt slut blir man kan jag säga.

vi satt uppe på hans rum och så visade han alla sina halsband som han gjort. så tog han fram ett och sa, "kolla här amanda, de har jag fått av sara" 
"jaha!"
"visst är det fult?" 
"men nej mio de var ju fint?"
"jaa..."

efter en stund säger han, "amanda... säg inte till sara att jag sa att det var fult.."
haha så söt

sen sitter vi och spelar nå spel, eller jag tror vi spela iallafall. man hade nå elefanter som man skulle fiska upp typ pengar med på en snurrande platta. jag var då liiite snabbare än honom så jag vann ju? nejdå, inte enligt honom. den här kommentaren fick jag "men nej du vann inte! jag är kille så jag ska vinna! nu får du lägga tillbaka några pengar så jag hinner ta mina först!"

jahaja, där ser man.

fan amanda gå och sov nu!

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0